پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
بهترین روش اضافه وزن بصورت ماهيچه
نوشته شده در سه شنبه 25 بهمن 1390
بازدید : 244
نویسنده : فروشگاه اينترنتي انواع عينك هاي طبي و آفتابي

كپسول افزايش وزن و چاق كننده ساخت كره

كپسول گياهي و چاق كننده جنسينگ طلايي (ساخت كره)

يكي از گياهان نيروزا و مقوي كه شهرت زيادي در جهان دارد "جينسينگ" مي باشد كه بهتر است آن را "گياه جواني" يا "نوش دارو" بناميم. در كتاب هاي سنتي و به عربي ريشه گياه را "جنسه" و "جنسا" مي نامند.

به فرانسوي و انگليسي Ginseng و Asiatic ginseng و chinese ginseng گفته مي شود. گياهي است از خانواده عَشقه Araliaceae است كه نام علمي آن Panax ginseng مي باشد.

جينسينگ گياهي نيرو بخش بوده و در حفظ سلامتي بدن و هماهنگي فعاليت هاي حياتي آن نقش به سزايي دارد. لازم به ذكر است كه خواص اين گياه در ريشه آن وجود دارد.

ساير خواص جينسينگ عبارتست از:
* افزايش قدرت جسماني  و ج.نسي
* افزايش شادابي و نشاط
* افزايش قدرت تحمل و پايداري
* از بين بردن استرس
* مقابله با پيري و عوارض آن
* تقويت سيستم ايمني بدن
* تنظيم سوخت و ساز (متابوليسم) بدن
* افزايش قدرت سيستم قلبي و عروقي
* تنظيم فشار خون (كاهش دهنده فشار خون در صورت بالا بودن آن و افزايش دهنده فشار خون در صورت پايين بودن آن)
* تقويت ‌كننده قواي عمومي بدن و به ‌ويژه تقويت ‌كننده توانايي جنسي مردان
* كاهش ميزان و شدت سرماخوردگي در فصل زمستان

خواص فوق به دليل وجود تركيباتي خاص به نام جينسينوسايد( ginsenoside ) در ريشه اين گياه است. هر چه ريشه اين گياه پيرتر شود، تجمع جينسينوسايدها نيز افزايش مي يابد. لذا مي توان گفت با افزايش تدريجي سن گياه خواص درماني و دارويي ريشه آن نيز افزايش مي يابد.

شواهد به دست آمده حاكي از آن است كه اين گياه براي از بين بردن آثار ناشي از خستگي و ضعفِ قواي ذهني و جسمي موثر است و براي درمان بيماراني كه از دردهاي سينه (بيماري هاي ريوي) شكايت دارند نيز پيشنهاد مي شود. همچنين اين گياه قادر به از بين بردن تومورها و افزايش طول مدت زندگي افراد است.

مطلب مهم اين است كه علي رغم داشتن خواص درماني، اين گياه عمدتاً نقش حفاظتي و پيشگيري كننده دارد و كمتر به عنوان درمان قطعي و سريع بيماري ها موثر است.

اين محصول موجب اضافه وزن بصورت ماهيچه ميشود و چربي اضافي براي شما در بر نخواهد داشت

» قيمت: 38,500 تومان

 

 


:: موضوعات مرتبط: , ,
:: برچسب‌ها: اضافه وزن بصورت ماهيچه ,



فروش كرم لاغري اسليمينگ ژل
نوشته شده در دو شنبه 17 بهمن 1390
بازدید : 283
نویسنده : فروشگاه اينترنتي انواع عينك هاي طبي و آفتابي

لاغري سريع – 100% گياهي- اورجينال آمريكا
اين محصول داراي شماره مجوز 1080883
كرم لاغري موضعي اسليمينگ ژل محصول اورجينال آمريكا بوده و با تاثير بر روي بافت هاي چربي كمك به ايجاد تراكم و در نهايت آب شدن چربي ها و نيز به كاهش سايز منجر مي شود . http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/1.gif

اين كرم لاغري به طور معجزه آسايي چربيهاي ذخيره شده در پوست را كاهش مي دهد و موجب افزايش سوخت و ساز چربي و در نتيجه لاغر شدن مي گردد
.
همچنين دفع مواد مضر متابوليك پوست را تسريع مي نمايد
http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/before-and-after-photos-hoodia-slimming-patch-300x296.jpg
اين كرم لاغري در پوست نفوذ نموده و به طور موثر چربيها را مي سوزاند ، مايعات و مواد زايد بدن را خشك مي كند و به پوست استحكام مي بخشد و پوستهاي شل شده را جمع و سفت مي نمايد

كرم لاغري اسليمينگ ژل از عصاره جلبك دريايي و نيز ويتامينهاي مورد نياز پوست تهيه شده كه نه تنها منجر به لاغري مي شود بلكه تركهاي پوستي را كه ناشي از چاقي و زايمان مي باشند نيز بر طرف كرده و از افتادگي پوست در زمان لاغري جلوگيري مي كند .

 

با استفاده روزانه از اين كرم در يك دوره يك ماهه شاهد كاهش 5 تا 8 كيلو از وزن و 2-4 سايز بدون بازگشت و بدون عوارض خواهيد بود.

http://asiafpars.uploadasiapars.info/aks/slimminggel/3.jpg

محصولي بي نظير از كشور آمريكا

از اين محصول جهت لاغري شكم ، باسن ، پهلو ، رانها و بازوها مي توانيد استفاده نمائيد بدون نياز به بستن شال يا باند در موضع مورد نظر . فقط كافي است مقداري از كرم را در ناحيه مورد به مدت 5 دقيقه مالش داده تا كاملا جذب شود و سپس به باقي كارهاي خود رسيدگي كنيد .

» قيمت: 28,000 تومان

 

منبع:
http://kharidonline.info

 

 

 


:: برچسب‌ها: كرم لاغري , اسليمينگ ژل ,